Pur si simplu... despre viata

Pentru a-ti face visele sa devina realitate, primul lucru pe care trebuie sa il faci e sa te trezesti. (J.M Power)

Savoarea vietii


Un mixt de sentimente, ca o salata de vara cu multe ingrediente, asa e viata mea acum.

Mi-e atat de bine pe cand mi-e atat de dor de .. "altceva".

Mi-e atat de drag de viata pe cand mi-as dori sa schimb ceva.

Mi-e drag sa iubesc si sa primesc iubire dar mi-e dor de mai multa "ardere" in iubire.

Sunt suparata, apoi inteleg ca eu mi-am creat acea suparare si ma ridic zambind usor.

Sunt "artagoasa", apoi imi dau seama ca iau unele lucruri prea in serios si ma inseninez.

Uneori imi vine sa las totul... sa plec.., uneori simt ca mi-e prea greu.. ca duc poveri prea mari... apoi realizez ca a pleca e usor, a renunta e usor, si de fapt eu doar cred ca duc poveri, n-am de ce sa ma plang... si atunci o iau de la capat, usoara, gata de a da refresh vietii.

Viata mea e ca o salata acum careia ii lipsesc condimentele, mirodeniile. Am de toate... insa nu are acel gust pe care mi l-as dori. N-am de ce ma plange, am nevoie doar de savoare.

De fapt stiu ce se intampla... ma repozitionez... ma schimb... daca invat din aceasta lectie o sa trec intr-o noua etapa a vietii, o sa fiu mai inteleapta, de fapt o sa stiu cum sa imi condimentez viata, in orice moment.

Acum doar accept situatia, m-am luptat o vreme, acum ma iert... si accept viata asa cum este ea acum. Raspunsul vine atunci cand suntem pregatiti, poate eu nu il aud acum, poate acum nu voi gusta "noua salata condimentata".

Multumesc pentru ACUM!



7 Comentarii:

Unknown 8 mai 2010 la 05:25  

Mersic!

Am deschis mail-ul primit de la tine in momentul, in care scriindu-i prietenei mele am fost intrerupta si cautam o scapare...foarte interesant, ceea ce citeam era o continuare la ceea ce incepusem sa scriu. De ce in mare ce ai scris tu seamana atat de bine cu ce traiesc eu acum, nu stiu... Stiu doar ca nimic nu e intamplator, chiar daca uneori asa pare.

Diferenta dintre noi este ca eu ma simt amortita acum. Multumesc naturii, ea se dezmorteste intr-un ritm, care sper, ca ma va cucerii si pe mine redandu-mi cheful de viata.

Iti multumesc si tie pentru momentul, cand ai aparut "intamplator" in viata mea.

Andre

Delia 8 mai 2010 la 10:43  

Multumesc si eu Andreea. Eu am starea asta de ceva vreme si sunt constienta ca nu e de fapt ceva rau.. ci atunci cand treci la o noua etapa se schimba ceva in tine... la mine cred ca e si faptul ca am facut un salt prea mare pentru cat eram de pregatita. Dar ne dezmortim, in ritmul nostru, in primul rand multumind pentru ce avem acum, fiind recunoscatori.

fly2sky 8 mai 2010 la 15:43  

Frumos descrii stari prin care multi poate trecem si ne e greu sa ni le explicam..poate cand ne simtim asa suntem de fapt cel mai aproape de noi.

9vieti 9 mai 2010 la 15:31  

excelenta melodia! succes cu noua salata!

Liliana 10 mai 2010 la 22:38  

Viata ne ofera intr-o zi o salata cu gust, in alta fara gust sau fada, dar nu trebuie sa uitam ca orice gustare oferita are in ea multe arome ce trebuie descoperite. Chiar fara mirodenii viata trebuie gustata si simtita la cote inalte asa cum reusesti sa o faci tu prin postarile tale!
Toate cele bune si ganduri senine!

http://pluttonia.blogspot.com 13 mai 2010 la 18:24  

Cred că de-alungul vietii avem cateva perioade asemeni celei pe care o descrii... sunt transformari care vin independent de vointa noastra... vin de undeva din interior... acolo exista o lumina ce cu trecerea timpului devine din ce in ce mai puternica... este acea lumina ce s-ar putea numi intelepciune... Stii... sunt etape ale vietii incredibil de diferite... la 40 nu ne mai place ceea ce ne placea la 20, vrem altfel de sentimente de trairi, de savoare, asa precum spui... vrem profunzime nu superficialitate, vrem ceva ce ar putea sa ne implineasca... Nu vreau sa te dezamagesc, dar acel ceva de care avem cu toti nevoie, este extrem de greu de gasit şi numai norocul iti poate scoate in cale 'minunea' ce ti-ar putea intregi sufletul... Asta nu inseamna ca trebuie sa ne oprim din cautari, sa nu mai speram ca intr-o buna zi ne va fi dat acel dar mult asteptat... Si daca 'minunea' se va materializa, chinul şi zbuciumul vor fi uitate, iar locul lor va fi luat de fericire...

DOAR NOI 15 mai 2010 la 21:21  

La multi ani frumosi voiosi bucurosi norocosi impliniti calzi si blanzi pentru sufletul tau minunat si pur!

Sunt fondator

O noua perspectiva asupra vietii - www.schimbarepozitiva.ro

Despre mine

Fotografia mea
Eu... pur si simplu Daca insa ar fi sa spun ceva despre mine,as spune simplu Delia, asa cum o cunosc cei apropiati. Am o meserie frumoasa si am decis sa fac o calatorie interioara si sa impartasesc cu ceilalti gandurile si trairile mele. Acum pot spune ca mi-am gasit drumul, vocatia.

Mai scriu aici:

Profilul meu profesional:

Persoane interesate

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Abonati

Rasfoiesc

”TopHabits-Inspiratie,

clock-desktop.com

Contabilitate si Consultanta PFA Monica BORDEA 0742-065900

Contabilitate si Consultanta PFA Monica BORDEA 0742-065900
Serginiu.com
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
toateBlogurile.ro
povesti cu talc, poezii, fabule si ghicitori
Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

About this blog


Your future is based on the level of consciousness you hold as you make the choices that build it.

-- Alan Cohen


"The meaning of life is to give life meaning."

-- Ken Hudgins

When we own our lives, we accept what we've inherited and the experiences we hold in our memories. We also claim our right to create new conditions if we're not happy with what's come before. We assume responsibility for changing what does not suit us. We acknowledge our own special talents and skills, and truly comprehend our right to enjoy the journey. In short, we embrace the meaning and purpose, the mystery and the beauty of our lives.

Do you feel that you own your life at the moment?

"I think of life itself now as a wonderful play that I've written for myself... and so my purpose is to have the utmost fun playing my part."

-- Shirley MacLaine

"Life is too short to be little."

-- Benjamin Disraeli

"Every man dies, but not every man lives...."

-- Garth Brooks

Know Yourself and Grow Yourself - The degree that you know yourself defines the degree to which you grow yourself. Know yourself in depth. Answer in detail ‘Who am I?’

Faceți căutări pe acest blog