Pur si simplu... despre viata

Pentru a-ti face visele sa devina realitate, primul lucru pe care trebuie sa il faci e sa te trezesti. (J.M Power)

Paste linisit!


Sarbatorile acestea imi aduc multa pace, ma simt binecuvantata si ma las dusa de ceea ce vibreaza in interiorul meu, aceea lumina divina cu care ne-a inzestrat pe toti Dumnezeu.
Am scris un MESAJ DE PASTE pe Empower, nu imi doresc decat sa dau drumul controlului, sa traiesc in prezent, sa ma concentrez sa traiesc clipa si sa las minunile sa se intample. La fel va doresc si voua!

Iata niste ganduri insemnate pe care le impartasesc cu voi:

"Chiar daca oamenii repeta ca banii nu aduc fericirea, ei se sprijina mult pe achizitiile materiale pentru a fi fericiti: o casa noua, o masina noua, o slujba mai bine retribuita, un post de ministru sau de presedinte. Evident, ei se bucura in primele zile. Dar dupa o vreme, ei sunt obligati sa constate ca placerea dispare incet si ca au din nou nevoie de altceva. Numai ca din Cer nu ploua nici cu masini, nici cu case, nici cu posturi onorifice, si ei se simt mereu nesatisfacuti. Pana in ziua in care vor intelege ca adevarata bucurie, adevarata fericire se gaseste in achizitiile sufletului si spiritului. Desigur, achizitiile sufletului si spiritului sunt de natura diferita. Va plimbati si va bucurati de frumusetea naturii, a soarelui, a stelelor, a muntilor. Ele nu va apartin, dar va inspira sentimente, ganduri, emotii. Acestea sunt singurele adevarate bogatii ce va vor coplesi mereu: revelatiile care vin sa va ilumineze inima si sufletul."


Omraam Mikhaël Aďvanhov

Hristos a inviat!

5 Comentarii:

anca 6 aprilie 2010 la 22:35  

Ai scris ceva deosebit.Ma bucur ca mai exista oameni care inteleg ce inseamna sa traiesti intr-o lume mult prea grabita fara sa-si dea seama ce inseamna sa ai pentru cateve clipe un gand bun.
Astazi ma-am decis sa-mi creez primul meu blog. Daca doresti sa-l vizualizezi te rog sa intri pe life-style.blog-gratuit.ro

SpT 8 aprilie 2010 la 01:00  

Ma bucur pentru tine

Personale 12 aprilie 2010 la 20:34  

Hristos a inviat!
Lumina si dragostea invierii!
Sa ne despovaram de hainele trecutului si sa fim oameni noi cu inimi palpitand de dragoste si iubire.
Ma bucur ca v-am descoperit

mifo 15 aprilie 2010 la 13:34  

am trecut si eu pe aici am citit cate ceva voi mai citi si alta data ;;)

Delia 15 aprilie 2010 la 13:42  

Multumesc tuturor!

Sunt fondator

O noua perspectiva asupra vietii - www.schimbarepozitiva.ro

Despre mine

Fotografia mea
Eu... pur si simplu Daca insa ar fi sa spun ceva despre mine,as spune simplu Delia, asa cum o cunosc cei apropiati. Am o meserie frumoasa si am decis sa fac o calatorie interioara si sa impartasesc cu ceilalti gandurile si trairile mele. Acum pot spune ca mi-am gasit drumul, vocatia.

Mai scriu aici:

Profilul meu profesional:

Persoane interesate

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Abonati

Rasfoiesc

”TopHabits-Inspiratie,

clock-desktop.com

Contabilitate si Consultanta PFA Monica BORDEA 0742-065900

Contabilitate si Consultanta PFA Monica BORDEA 0742-065900
Serginiu.com
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
toateBlogurile.ro
povesti cu talc, poezii, fabule si ghicitori
Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

About this blog


Your future is based on the level of consciousness you hold as you make the choices that build it.

-- Alan Cohen


"The meaning of life is to give life meaning."

-- Ken Hudgins

When we own our lives, we accept what we've inherited and the experiences we hold in our memories. We also claim our right to create new conditions if we're not happy with what's come before. We assume responsibility for changing what does not suit us. We acknowledge our own special talents and skills, and truly comprehend our right to enjoy the journey. In short, we embrace the meaning and purpose, the mystery and the beauty of our lives.

Do you feel that you own your life at the moment?

"I think of life itself now as a wonderful play that I've written for myself... and so my purpose is to have the utmost fun playing my part."

-- Shirley MacLaine

"Life is too short to be little."

-- Benjamin Disraeli

"Every man dies, but not every man lives...."

-- Garth Brooks

Know Yourself and Grow Yourself - The degree that you know yourself defines the degree to which you grow yourself. Know yourself in depth. Answer in detail ‘Who am I?’

Faceți căutări pe acest blog