Pur si simplu... despre viata

Pentru a-ti face visele sa devina realitate, primul lucru pe care trebuie sa il faci e sa te trezesti. (J.M Power)

Vine vine primavara



Vine vine primavara, se asterne-n toata tara, floricele pe campii, hai sa le-adunam, copii. Mai stiti melodia de cand eram micuti si inocenti?In ultima perioada mi se intampla tot mai des sa o cant. Da, intr-adevar vine primavara si de fiecare data simt ca renasc. Ii simt mirosul, culorile se schimba si brusc am dorinta de a-mi colora viata mai ales acolo unde este gri si intunecata. Asa cum cred ca ati observat a inceput curatenia de primavara: se ard fruzele uscate, se matura strazile, se curata pomii etc. Asa si eu am inceput curatenia de primavara, gandindu-ma la cat de multe lucruri trebuie sa renunt, incep prin a-mi face curat intai in dulap, in calculator, printre amintiri si imi dau seama ca nu voi putea sa imi colorez viata acolo unde e gri sau intunecata daca nu voi renunta definitiv la anumite obiceiuri, la anumite persoane care m-au ranit si daca nu voi trece peste toate experientele neplacute.Da, primavara va veni oricum, veti spune.. dar daca esti prea inchistat, prea suparat, nu ai invatat din experientele trecute s-ar putea sa nu vezi culorile ei, sa nu te bucuri de o floare, de un copac inflorit, de soarele care vrea sa iti zambeasca.O data ce am facut curatenie, sufletul nostru se deschide si percepe culorile mai viu, dar astfel, sufletul nostru devine mai vulnerabil si primavara suntem asemeni unor copilasi. Devenim copilasi inocenti, care topaie chiar si la serviciu, canta cantecele de primavara si care se bucura de o floare, de un copac inflorit ca si cand ar fi prima data cand vad asta.Cred ca e important sa facem curatenia de primavara, sa lasam in urma tot ce ne-a facut rau si sa ne lasam cuprinsi de vitalitatea colorilor si sentimentelor pe care acest anotimp le transmite.Asadar am un indemn: COLORATI-VA VIATA IN CULORILE PRIMAVERII!




Sunt fondator

O noua perspectiva asupra vietii - www.schimbarepozitiva.ro

Despre mine

Fotografia mea
Eu... pur si simplu Daca insa ar fi sa spun ceva despre mine,as spune simplu Delia, asa cum o cunosc cei apropiati. Am o meserie frumoasa si am decis sa fac o calatorie interioara si sa impartasesc cu ceilalti gandurile si trairile mele. Acum pot spune ca mi-am gasit drumul, vocatia.

Mai scriu aici:

Profilul meu profesional:

Persoane interesate

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Abonati

Rasfoiesc

”TopHabits-Inspiratie,

clock-desktop.com

Contabilitate si Consultanta PFA Monica BORDEA 0742-065900

Contabilitate si Consultanta PFA Monica BORDEA 0742-065900
Serginiu.com
Protected by Copyscape Web Plagiarism Checker
toateBlogurile.ro
povesti cu talc, poezii, fabule si ghicitori
Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

About this blog


Your future is based on the level of consciousness you hold as you make the choices that build it.

-- Alan Cohen


"The meaning of life is to give life meaning."

-- Ken Hudgins

When we own our lives, we accept what we've inherited and the experiences we hold in our memories. We also claim our right to create new conditions if we're not happy with what's come before. We assume responsibility for changing what does not suit us. We acknowledge our own special talents and skills, and truly comprehend our right to enjoy the journey. In short, we embrace the meaning and purpose, the mystery and the beauty of our lives.

Do you feel that you own your life at the moment?

"I think of life itself now as a wonderful play that I've written for myself... and so my purpose is to have the utmost fun playing my part."

-- Shirley MacLaine

"Life is too short to be little."

-- Benjamin Disraeli

"Every man dies, but not every man lives...."

-- Garth Brooks

Know Yourself and Grow Yourself - The degree that you know yourself defines the degree to which you grow yourself. Know yourself in depth. Answer in detail ‘Who am I?’

Faceți căutări pe acest blog